Boa senhor, o que me foi miscrar

Esta cantiga fez Pero Anes Marinho, 
filho de Joam Peres de Valdadares, 
per salvar outra que fez Jo[am] Airas de Santiago, 
que diz assim [o] começo: 
“Dizem, amigo, que outra senhor queredes vós, sem meu grado, filhar”
+ detalhes aqui
Boa senhor, o que me foi miscrar
vosco por certo soube-vos mentir:
que outra dona punhei de servir;
de tal razom me vos venho salvar:
          se eu a molher hoje quero bem
          senom a vós, quero morrer por en.
  
E, nobr'amiga, pois vos sei amar
de coraçom, devedes receber
aquesta salva que venho fazer
e nom creades quem quer profaçar:
          se eu a molher hoje quero bem
          senom a vós, quero morrer por en.
  
E, meu amor, eu vos venho rogar
que nom creades nẽum dizedor
escontra mim, meu lum'e meu amor,
dos que me querem [vosco] mal buscar,
          se eu a molher hoje quero bem
          senom a vós, quero morrer por en.
  
Nem quer'eu dona por senhor tomar
senom vós, que amo e quero amar.
Pero Anes Marinho




Comentários

Mensagens populares